Monday, July 04, 2005

MacPherson's Rant



Farewell ye dungeons, dark & strong
This wretches destiny
MacPherson's day will nae be long
On yonder gallows tree

It was by a woman's treacherous hand,
That I was condemned tae dee.
She stood upon a windae ledge,
And a blanket she threw ower me.

Chorus
Sae rantinly, sae wantonly,
Sae dauntinly gaed he.
He played a tune, an' he danced aroon
a' low the gallows tree

Oh, what is death but parting breath?
On mony a bloody battle plain
I saw His face, and in this place
I saw Him yet again.

Chorus:

Well I've lived me a life of stearf and strife
I die by tragedy
But it breaks my heart I must depart
And nae avenged I be

Chorus:

So take these bands frae aff me hands
And bring to me my sword
For there nae be a man in all the land
I'll brave him at one word

Chorus:

So farewell light and me sun shine bright
And all benath the Highland skies
MacPherson's name will nae distaine
The wretch who will nae die

Chorus:

1 comment:

Jude said...

Thanks for postiing this